Merhaba kızlar. Her şeyi fazlası ile didikleyen araştıran bir anne adayıyım. Bu biraz sıkıntılı bir özellik ama en azından sonradan hiç pişman olmuyorum. Beşiğimizde Meltemin sallanabilir mondo beşiğini tercih ettik.çok fonksiyonlu zararsız boya ve kayın ağacı oluşu hoşuma gitti. Beşik arayışında olan arkadaşlara fikir olsun :))