Aslında hersey 32. Haftaya kadar olması gerektiği gibi gidiyordu 32. Haftamızda bebeğin kilosunun düşük oldugunu soyledı doktorumuz haftalık takiplere basladı kilo aldırır denen herseyi yememe rağmen bebeğim haftada 50/60 gram alıyordu dopler ultrasona bakıldı kan akışı güzel bebeğimin suyu gayet güzel hareketleri gayet iyi ama yinede kilo almıyor 37. Haftaya bı sekılde geldık doktor 2400 gram yapacak bırsey yok dısarda daha hızlı büyür 38+1 de alalım dedi zaten normal doğumdan çok korkan biri olarak sezeryan doğumu istiyordum hatta o kadar panik yapıyordumki spinal yada epidurali bile istemedim siz beni bayıltmazsanz zaten ben bayılırım dedim ve genel anestezi istedm cumartesi sabahı oğluma kavusmak icin düştük yollara içimde hem bi heyecan hemde deli gibi bi korku cokmu kucuk olacak ya hic göremeden küveze alırlarsa ... derken önce nstye aldılar sonra kan tahlıllerı yapıldı sonra odama yerlestim ve hemsıre elınde amelyat kıyafetleriyle geldi herkesın gözü bende bense sadece oğlumu düşünüyordum giyindim ve adım adım amelyathaneye gittik ailem arkadaslarm esım akrabalarım kapıda bana el salladılar ve tek basıma ilerledim 3 nolu amelaythane... ıcımde tek bı ses uyucam uyancam ogluma kavuscam .. sedyeye yatırdılar önce ayaklarım sonra kollarımı bağladılar damar yolu acıldı serum verildi bı kolumda tansıyon aletı doktorum bana dogru yaklasıyor hazırmyz bebegmze kavusmaya dıyor hazırsak baslylm dyor tüm ameliyathane ekibi gülümser gözlerle bana bakıyorlar elımden bı sıvı verılıyor kolum yanıyor sanki ilacın gectiği yerlerı hissedyorum sesler gidiyor gözlerm kapanıyor .. aradan 58 dk gecıyor karnımda bi ağrı bı odada tek basımayım ağlıyorum sayıklıyorum gözlerımı acamıyorum seslenıyorm ama kafamı kaldıramıyorum sadece bebeğim diyorum git gide artan bi ağrı ağlyorm hemsıre gelıyor zorlama kendnı aglama burnundan nefes al dıyor nefes alamıyorum benı cıkarıyorlar ama hala gozlerımı acamıyorum amelyathane cıkısı tüm yakınlarımın sesleri herkes çok güzel diyor bi görsen cok guzel o an sanki tüm ağrılarım acılarım diniyor odama cıkarılıyorum benı yatagma alıyorlar hemsıre karnıma basarak bıseyler yapıyor sonra okudugum tüm dogum hıkayelerı gelıyor gözümün önüne annelik diyorum ne kadarda zormuş sonra o tekerlek sesını duyyorum geliyor dıyorlar ben hıcbı kavusmayı bu kadar beklemediğimi bu kadar özlemediğimi hissediyorum sanıyeler seneler gibi odadan içeri giriyor bana getiriyorlar işte geldi kollarımda sıcacık yıkamamıslar ama nasıl güzel kokuyor bıgun sonra cıktık evımıze geldık bugun koyun koyuna 4. Günümüz fındık burunlum koynumda rabbım herkesın evladını sağlıkla kucagına almayı nasip etsin bu arada kilosu konusunda doktorum yanıldı ve 2850 gram dogdu kıloya takılmayın yeterki sağlıklı olsun biraz uzun oldu evet ☺️ İster normal ister sezeryan ne olursa olsun Hayırlı doğumlarınız olsun 🤲🏻