Hanımlar herkese merhaba inşallah bi oğlum olacak ismini Alperen yada metehan düşünüyorduk böyle öztürkçe isimleri çok seviyorum geçenlerde aklıma Yiğit ismi geldi hoşuma gitti yiğit koysam ama internete okudum ismin için y,ğ harfi var ise çocuğa ağır gelirmiş çocuk kaldıramaz yazmışlar ne Alaka dedim Ama yine de bi yiğit annelerine sorayım dedim misal kız isimlerinde de yağmur iyi değil falan diyorlar
Yiğit anneleri oğlunuz nasıl var mı aramızda ?