sita-ram hanimlar ben 30 haftalik gebegim gobegim en altinda baze. pit pit atislar oluyor bu ne demek oluyor. calisiyorum bazen formam beni sıkıyor ozellikle o zamanlarda oluyor. bi bilgisi olan var mi?
sita-ram Suratemel vajinamin tam ust kisminda oluyor. bilemedim ki bende haftaua gidecem kontrole evham yaomak istemiyorum