Selam kızlar ne zamandır Ankara da ayrıntılı araştırıyordum normalde Gazi tıp fakültesine gidiyorum çok ileri bi tarihe randevu verdikleri için bende özelleri araştırmak istedim fiyatlar çok çeşitliydi gerçekten bende uygun biyer aradım en ucuz Özel Keçiören hastanesi fiyat verdi ama cihazları ağrızalıymış ne zaman tamir edileceği de belli değil di bende Yenimahalle’de bir tıp merkezi buldum nette hiç yorum yok ama ben çok memnun kaldım doktorum çok tatlı biriydi çok güzel inceledi tek tek tüm organlarına baktı bütün ölçümlerini yaptı suyum iyimi falan bana normal doğumu önerdi sadece cihazı renkli olmadığından ben renkli bi bebeğimi göremedim onun dışında yapılması gereken herşeyi yaptı parmaklarını saydı kan akışlarını inceledi fiyatı 150 tl kızlar Ankara da araştıran varda bi de oraya bakabilir 😊