Kızlar 10 gün sonra kızımın kırkı doluyor inşallah. Ben de annem de böyle geleneksel şeyleri çok bilmiyoruz malesef. Batıl inanç mıdır onu da bilemiyorum ama 40ını çıkartırken yapılan bir şeyler varmış galiba. Bilenler yazabilir mi? Bir de bunun dini boyutu nedir acaba? Ben sade bir mevlid okuturum diyordum, hatta onu bile 40ından önce okutacağım. ama etrafımdakiler değişik adetlerden bahsetti, sizlere sormak istedim o yüzden ben de. 🙄💕