Sevgi10 Kizlar darisi size bu gun dogum yapdim sezeryanla. Spinal oldum cok agrim var bacaklarim hale uyusuk su bile icirmiyorlar
semrakarahan Sevgi10 Gecmis olsun Gozunuz aydin Rabbim anali babali buyutsun insallah darisi bizlere 😀
esractn Sevgi10 6 saatin sonunda gececektir uyusuklugunuz. 8 saat dolunca yiyecek icecek verdiler banada. Agri kesici igne vurmalarini isteyin agrinizi hafifletecektir
Deletedmom308 Sevgi10 o açlık çok zor. Gaz çıkarana kadar da yemek içmek yasak. Öğle yemeğinde 5 adet bisküvi bir bardak çay içirmişlerdi sadece unutamıyorum.. Benim 8 saatte açılmıştı bacaklarım 😞
Ayesray Sevgi10 dönmediyse sezeryan olman normal cocuk dönmemiş demediğin için kendi isteğinle mi yaptın diye sordum,geçmiş olsun gözün aydın..
Tugcehar87 Sevgi10 olsun hayırlı olsun suda içersin yarın ağrında geçer inşallah güle güle büyüt bebişini inşallah