Dambik Kuzlar dün ilk doz tetenoz asimi vurdurdum. Bugün çok halsizim kolum ağrıyor ve ateşim var gibi hissediyorum. Gündüz eczanede olcturdum normal dediler ama bana ateş basıyor sanki. Sizin nasi geçti asi sonrası? Benzer durum yaşayan var mi
Dancer80 Dambik oldugum gün hafif bir agrı vardı ertesi gün canıma okudu..kolumu kaldıramadım ağrıdan ayrıca baş agrısı ve halsizlik yaptı. 2 gün sonra geçiyor ama.
PrenssAnnesiiii Dambik benm sürdü canm 5gün falan ama 2.dozu dün yaptrdm bu sefer birşey yaşamadım şükür
Dambik Dancer80 evet ben de kafami kaldiramiyorum dünden beri. Boğaz ağrım ve ses kısılması da var dünden beri aşıyla üst üste gelince kötü oldu herhalde ateş de onunla ilgilidir.
bebegimibekliyrm Kaçıncı haftada oluyorsunuz bu aşıyı acaba, beni sağlık ocağından hemşire aradı aşı içi gün vericem dedi, acaba bu aşı için mi, 10 haftalığım şuanda
Sevdaliza Ben 20ci haftada ilk dozu vuruldum ilk gün çok rahattı 2-3 gün bi Ağrı yaptı sonra anlatamam ama 3 gün sonra geçti şükür şuan 29+3 üz daha 2ci doz için haber vermedi sağlık ocağı doktorum da 2ci doz için bişry demedi ilk dozda vurun diye belirtmişti