Tip1 diyabetli anneler var mı aranızda?
Ben 5 aylık hamileyim ve tip 1 diyabetliyim.Aranızda benim gibiler var mı? Plansız bir gebelikti 9.8 di ilk sekerim. Kücük bir caba ile ilk 3 ayımda 6.3 e düşürdüm. Dikkat etmeye calıssamda ne yazıkki kontrol cok güc ve su sıralar bazen haftada bir max 2 defa 200 ü buluyor sekerim. Korkuyorum.