obsesif54 magosit kullanıyorum bende, sol kalcamda inanılmaz bır agrı oluyordu bacağıma vuruyor yürümekte zorluk çekiyordum şükür bu ilaç şifa oldu bitti gıttı ağrılarım elhamdülillah 🙏magnezyum eksikliği gerçekten ciddi ağrılar yapıyormus bunu öğrendim..rabbim hepimize sağlıklı dogumlar nasip etsın🙏