Alarasel Belli bi haftadan sonra karında belli bi sertlk oluyo mu çok değilde yani ne biliyim bebek kemikleniyo yq şimdi ağırlaşıyo bide ağırlk hisseden varmı böyle kaçıncı haftadan itibaren hissettnz bn sertlk olark onumu algılıyorm acaba ?
Anacsevgidolumelek Alarasel 20 den sonra gobek yuvarlanmaya ve sertlesmeye basladi bebegin sertlesmesi ve benim elimi attigimda hissetmem daha erken oldu ama :) agirlasma durumu da yeni yeni basladi su an 29.haftam ufaktan agirlastim :)
Pnrarvn Alarasel bende 28 haftadayım 25 te aynı şeyleri yaşadım korkudan nstye girdim çok şülür bişy çıkmadı ama hala devam ediyor bende kasılmamı diye korkuyorum. 1 kilo olmuş kızım resmen bi kiloyu karnımda hissediyorum 🙈 bir ağırlığı oluyor gittikçe
Mom72626 Alarasel canım ben 24ü bitiriyorum Ben de sertlik hissediyorum böyle toplanıyor gibi seviyorum parmağımla hafif sonra geçiyor. Bazen dönerken Ya da tekmelerken elimde sertte hissediyorum kemikleri günden güne sertleşiyor diye sanırım
Alarasel Mom72626 ozmn norml canm bn korkuyrm ya son 1 haftadır böyle ağırlık hissedyrm aniden gram alıyoalr belki bu yuzdndr bilmyrm ama büyüdüğü için kemikler vs yani azda olsa öncesşne göre norml herlde sertliği karnn
Mom72626 Alarasel az önce yine sağ tarafta toplandı sağ tarafım tepecik gibi oldu resim çektim hatta 😀😀
Alarasel Mom72626 ayy valla korkmştm drmda çünkü karında sertleşme istediğimz bi durum değil gel istersn baklm nst ye dedi ama bn abarttm galiba çok bi sertlk uoötu ama iyiyim şu anda sorun yok dedim geliyimmi gende iyisn gelemne gerek yok dedi korktm gene ya 🤭😐😐😐😐neyse ki sndede oluyomş bak ay bbeişler Allaha emnt bncede norml drm norml bebk büğyyo kemikleşiyo faln der diye beklemiştm öyle yazımca korktm
Mom72626 Alarasel yok canım ağrın sancın yoksa korkma o sertleşen bölgeyi ov biraz istersen soluna yat su fln iç. Ya da ovarken konuş benim öyle geçiyor 😀
Alarasel Pnrarvn bnde 27. Haftadaym Allaha şüşür canm innaki bnde çok korktm norml ozmn yaşayanlar varmş bnm gibi sanki hareket ettikçe sertleşiyo karnm elleyince altta hissedyrm 😂😂🙈 bu şeklde
Pnrarvn Alarasel aynen bende öyle hissediyorum korkuyorum ama nstde bişy çıkması siz yinede doktorunuza sorun belki nst çeker
Alarasel Pnrarvn bn sordm gel istersn dedi sonra bn abartmş olabilirm şu anda iyim dedim iyisen gelmene gerk yok dedi😂
Pnrarvn Alarasel doktorlarda bizim gibi korkaklardan bıkıyor bence 🤣🤣 benimki artık şu kadını doğurtsamda kurtulsam gibi bakıyor gözlerime 🤣