Ariyaaryaa Merhaba arkadaşlar 33+1 haftalık gebeyim Bebek şimdi ne boyuttadır daha küçüçük mü yoksa tam bebek görünümüne gelmişmidir sizce çok merak ediyorum bilgisi olan varmı
bebiiimamm Ariyaaryaa şimdi tam bebek görünümde tabiki zaten doğuma az kalmış karnınızdanda bellidir büyümüştür iyice
Ariyaaryaa bebiiimamm evet cnm büyümüş ama o kdar fazla deil bazen kendime diorm acaba bebeim çok mu zayıf karnım fazla büyümedi diye 🤔🙂
Esramese Ariyaaryaa karin buyumesine takilma ic karnin geniştir benimkinin kilosuda masallah dar giymedikce gozukmuyo bile 29 hafta
bebiiimamm Ariyaaryaa boyu gramı ultrason kağıdında yazar zaten canım orda normalse göbeğin çıkmış çıkmamış vücutla ilgili:)
Pelin86 Ariyaaryaa bi tane kadin yazmisti.1400gr bahsediyorlardi . en fazlasi 1500 gram di . Özellikle baktim kontrolde tam 30haftalik olucam merak ettim arştirdim . Saglikla gelsin yavrun sagsalim kucagina al insallah
Ariyaaryaa Pelin86 zaten bende tombul Bebek seviorm öncelik sağlıklı olsunda inş 3 buçuk kiloyu bulur benimki allah sizinde sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah