Elfiistan bebek sahibi olmak için çok uğraşıyorsun evet ve böyle mantıksız bir soru sorabiliyor olman da saçma deil mi daha 4 haftalıksın ilk 3 ay gelişimi çok önemli olduğu için ve son 3 ayda çok önemli olduğu için önermiyorlar Ramazan girdiğinden beri 500 kişi yazdı tamam bizde biliyoruz İbadeti ama karnında senden beslenmeye çalışan bir çocuk varken bu aç bırakma çabası neden yanı tut diyende olacak tutma diyende sence hangisini yapman lazım sen önce onu düşün burada bana birşey olmadı diyen yada bir sürü sıkı rı yaşayan bir sürü kişi var bünye meselesi bu