Gmzytr Merhabalar arkadaşlar ben 6+4 hamileyim ve hep uykum var ve yorgunum normal mi yada vitamin eksikliği mi var sizce?
Melikeeee03 Gmzytr normal ilk aylarda canım . Ama sen B12 Dvitamini demir ve kan değerlerine bi baktır eksiklik olabilir