Tahlil sonucum çıktı aç karınla kan verdim
İnsülin 2.5 ??? Sizinkiler kaç çok mu düşük referans aralığı 2.60 - 25.00
5 haftalıkken tok karınla verdiğimde de yüksek çıkmıştı biraz 25.6
Normal mi sizinkiler kaç????
Kreatinin 0.5 çıktı refrans aralığı 0.57 - 1.1
Dahiliyeye gitmeme gerek var mı