Merhaba Anneler, geçen hafta çarşamba muayenem vardı bi gün öncesinde de adet sancısı gibi hafif sancılarım oluyordu. Ultrasonda kasılma görüldü ve iki adette miyomum çıktı hamileliğim başladıgı zamanlarda Allahtan çok büyümediler ama aranızda böyle bi durum yaşayan var mı? Magnezyum ve Progestan hapı kullanmaya başladım özellikle progestanı alttan fitil olarak atıyorum gündüzleride ağız yoluyla alıyorum. Doktorum korkulcak birşey yok dedi 15 gün sonra tekrar bekliyor muayeneye ama ben endişelendim yani ilk hamileliğim ilk defa da ultrasonda bebeğimi kenarda sıkışık vaziyette gördüm ve korktum. Aranızda benim gibi erken dönem de bunu yaşayanınız var mı ? Şuan 15+6 olduk arada kasılmalarım yine oluyo ama çok daha iyiyim şimdilik inşallah bir sorunla karşılaşmayız🤲🏻