GlnihalKaynar 38 haftalık hamişler nasıl gidiyor, sancılar ne durumda, bebişler nasıl kilosu ve boyu ?
bade8 GlnihalKaynar GlnihalKaynar 38+4 teyiz valla merakla bekliyoruz bakalım sancı agrı bişey yok ama nst de sürekli sancı çıkıyor ben hissetmiyorum. Attık hayırlısyla gelsin insallah..
GlnihalKaynar bade8 bende aynıyım canım 38+4 yalancı sancılar oluyor nst dede çıkıyor ama henüz bişey yok şuan
GlnihalKaynar Balcanli canım çocuk kendini toplamış doktor tam bakamadı 3 buçuk kilo olmuştu ama boyu 51,52 filan herhalde