Eminekazar canım Allah yardımcın olsun 30 haftalıkken ağrılarım çıktı ilk ağrım çıktığında sadece progeatan verip eve yollamışyı 31 haftalıkken yine ağrım çıktı alttan muayene edildim 24 mm incelme olduğu için bu sefer yatışım yapıldı gece sabaha kadar serum verildi ve nidicart ekledi ilaçlarıma ertesi gün muayene ettiğinde rahim uzunluğu eski haline gelmişti ilaçlarını kullan dedi 32 de tekrar sancım çıktı çatı muayenesi yapıldı bu sefer 1 cm açılmam vardı nst de ağrılar 70,80 lerdeydi yine yatış yapıldı serumlarla yine durdurdular şuan 33+4 haftalığım Ama ilaçları kullanmaya başladığımdan beri sadece yatıyorum hiç bir iş yapmıyorum korkma dua et bişey olmaz inşallah