Hanımlar montessori yatak yaptırdım oğlum 4.5 aylık suana kadar anne yanı beşikte yatıyordu. Büyüyen beşik alacaktm ama baktım cocuk cok hareketli ayaga kalkmaya basladıgı zaman düşebilir aklım onda kalır geceleri. Bu yüzden montessori yaptırdım. Dün geldi herkese tavsiye ediyorum. Keşsnlkle büyüyen beşik degil montessori candır🥰