Deletedmom0091 [url=https://hizliresim.com/zjW8q6][img]https://i.hizliresim.com/zjW8q6.jpg[/img][/url] Cuma günkü sonucum. Bebeğim sizce kaç haftalık?
bebiiimamm Deletedmom0091 son adet tarihinizi bilmiyor musunuz ? Bu değerler haftasını göstermiyor ben biliyorum tarihimi sağlık ocağına gidip öğrendiğimde 4haftalıktı ama betaHCG değerim 439.06 ama 2 haftalık değildi öğrendiğimde bu değerlerle öğrenilmiyor diye biliyorum
Deletedmom0091 bebiiimamm bebiiimamm son adet tarihim 8 nisan. Bazı yerlerde adet tarihiyle hesaplayın okudum. Bazı yerlerde betaya göre.
Zeydo Son adet tarihine göre hesaplarsanız daha net bir sonuç çıkar diye düşünüyorum hayırlı olsun 🥰🥰
Deletedmom0091 Zeydo 8 nisan o zaman. O zaman 6 haftalık oluyor. Doktor bana perşembe yada cuma belki keseyi görebiliriz dedi.
berguzar1987 Deletedmom0091 hayırlı olsun beta hcg değeriyle hamilelik haftası hesaplanmaz son adet tarihiniz nedir
Deletedmom0091 CansuDRY Maşallah size. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Bende 15 mayısta batırmıştım. 495.5 çıktı.
Deletedmom0091 CansuDRY yarın doktor keseye bakacak. İnşallah görürürüz. Siz keseyi kalp atışını gördünüz mü?
Rbs111 Deletedmom0091 değerle değil son adete göre hesaplanır canım yazan olmuştır belki. Mesela ben 1 aylıkken değerim 954 tü. Kuzenimin 1 aylıkken yanı 4 haftalıkken 65 ti