Caglaunul Merhaba kızlar.. Ben kasım ayında 6 haftalık bebeğimi kendiliğinden kaybettim kürtaj olmadım ardından iki regl gördüm dün regl günümdü hamile olduğumu öğrendim 4+1im. Ama çok korkuyorum bu bebeğime de birşey olacak diye içinizde bir düşükten sonra Sağlıklı gebelik yaşayan var mı konuşalım ☹
YaseminBatrk Caglaunul merhaba bende kendiliğinden düşük yaşadım 5 haftalıktı hiç regl olmadan tekrar hamile kaldım şuan allah bağışlarsa 37+5 günlük hamileyim gelmesini bekliyorum . Allah bebeklerimizi bize bağışlasın sağlık sıhhatli doğurmak kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah
Minnaksercecik Caglaunul 2 düştüğüm oldu cnm korkma inş birşey olmaz 6 hafta düştü kürtaj oldum geçen ekim de 4 hafta düştü bu 3. Şuan 6+6 haftalığız hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🤲😊
Cancancan Caglaunul bende aynen kasım 15 de düşük yaşadım adet görmeden hamile kaldım şimdi 12 haftalık oldu çok şükür bir sorun yok ama doktorum bana kan sulandırıcı iğne başladı her gittiğimde sanki kötü birşey duyacakmışım gibi geliyor gitmek bile istemiyorum doktora ama çok şükür şimdilik herşey normal gidiyor inşallah seninde öyle olur hiç üzülme
Ozlemos Caglaunul bende senle aynı durumdayım canım Kasım ayında kimyasal gebelik yaşadım ve şu anda 7+6 haftaligim bende aynı korkuyu her gün yaşıyorum,ama umuyorum bebislerimizi saglikla kucagimiza alacağız , herkesin gönlüne göre versin inşallah
Caglaunul YaseminBatrk canım valla içimi rahatlattın Allah razı olsun rabbim bize bağışlasın onları ❤❤
Cancancan Biz mardindeyiz genetik test yapacak bi yer yokmuş burda önlem amaçlı başlayalım dedi bende yapıyorum başka doktora da sordum tüp bebeklerde ve iki üç düşükten sonra başlıyoruz dedi bende yine de kullanıyorum
Haticekckylmz Caglaunul o oyle oldu diye diger gebeliklerde ayni olacak diye dusunme canim benim ilk gebelik 5.haftada kendi dustu 2.gebelik 11.haftada gelisimi ve kalp atisi olmadigindan kurtajla sonlandi 3.reglimden sonra suan 3.gebeligim 11+2haftaligim gayet iyi olumsuzluklari aklindan cikar 😊RABBIM saglicakla evladini kucagina almayi nasip etsin😇
Merveersoy Caglaunul ben 2 kez düşük yaptım ikiside kendiliğinden düştü kürtaj olmadım ilkiyle ikincisinin arasında 7 ay var ama bir süre korunmustuk. 2. Dusugumden sonra 3 ay korunduk biraktigimizda 4.ayda hamile kaldım şuan 17 haftalık hamileyim çok şükür hicbir sıkıntı yok rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah tabi zor bir süreç ama allah sabrını veriyor beterin beteri var iyi düşünmek lazım.
Gmst Caglaunul ben de dusukten sonra 4.ayda hamile kaldim. Simdi 26. Haftadayim. Ilk zamanlar ayni duygulari yasiyodum cok normal aslinda ama sonradan cok kizdim kendime. Hamileligin heyecanini yasamak yerine stres yasadim. Bir an evvel toparla kendini. Insallah saglikla kucagina alirsin bebegini. Hic korkma. Tadini cikar.
Caglaunul Gmst şimdi herkeste kan pıhtılaşması olayı çıkıyor ya aslında bende de mi ondan var acaba korkusu yaşıyorum inşallah bende sen gibi geçerim bu korkulardan canım ❤
Gmst Caglaunul igne falan kullanmadim ben. Coraspin verdi pihtilasma olmamasi icin. 30. Haftaya kadar kullanicam. Caresi olsun yeter ki gerisi hic onemli degil.
Merveer Caglaunul benimde 6 haftalik bir kaybim oldu. Dusukle sonuclandi. Simdi 23 haftalik hamileyim cok sukur hersey yolunda gidiyor. Kendinizi hic sartlandirmayin kotuyu dusunerek. O bebeklerimiz maalesef sagliksizmis. Allah bebeklerimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin🙏🏻