Bugün doktor kontrolüm vardı 33 haftalık hamileyim doktor bebeğimin dönmediğini söyledi büyük ihtimal sezeryan dedi ama 2 haftası daha var belki döner çok küçük bir ihtimalde olsa dedi bana dua edebilir misiniz hayırlısıyla dönsün normal Doğum yapıyım 🙏