Reina o çatı muayenesi ile normal doğuran çok yakınım var doğumu tetikliyor mesela bende öyle olcam doktor her geldiğinde uyaralım doğum başlar dedi.Ticari amaçlı yapanlar var mı bilemem ama benim doktorum normal doğumu hep oyle başlatıyor zamanı geldiyse