Selma123 Alarasel cicekcilerde pagli oluyo ama bime a101 e kampaya felan olarak geliyo 12 tl 15 tl felan oluyo
Selma123 Sevgiemre72 ben 6 5 ayinda kulandim ilk cocugumda bu ikinci hamileligim daha 2 aylik haftada birgun alovera ciceginin dalarinin icerisindeki jeli suruyorum ve masaj yapar gibi hafifce gobegimi ovaliyodum ozellikle baldirlarimda cok olmustu benim lekeleride gideriyo .😉
Kural Selma123 gerçekten faydası var mı uygulayıp gördünüz mü göbeğim çatlak içinde ve moralimi çok bozuyor gerçekten
Bsrkrgz PnrGg yaprağından kesiyorum biraz içini açıyorum içindeki jel tam bir mucize, yanığa falan da çok iyi geliyor henüz göbeğim için kullanmadım ama yüzüme çok kullanıyorum cildi de çok güzel yapıyor.
Selma123 Yasemincifci evet gebeyim su anda ikinci hamileligim kulaniyorum ilk hamileligimde gebelikten sonrada kulandim .
LINDAMAY Selma123 aktarlarda organik hazır jeli de var. Ben çatlamamak için hazırladığım kremin içine koydum
Bsrkrgz Yasemincifci canım tamamen bitkisel herşeye iyi geliyor alerji kısmını bilemem kimseye bir zararı olduğunu görmedim şimdiye kadar