rba_23 bende 5+3 haftalıkken gittim doktora alttan keseyi gördü fakat bebek yok dedi haftaya gel dedi korktuğum için gitmiyorum 9 haftamda gidicem şu an 7+4üm bendede hiç bulantı yok fakat göğüs hassasiyetim fazla ve göğsümde damarlanmalar var ve kanamam yok boş gebelikde bildiğim kadarıyla göğüs hassasiyeti damarlanması olmuyor ve kanama lekelenme oluyor onun için azda olsa içini ferah tut inşallah iyi olur