Ozge3747 Damla01 Bunu ben de çok merak ediyorum. Bazı markalarınki plastik kokuyor falan diyorlar kullanıp memnun kalan Yok mu gerçekten?
Anacsevgidolumelek Damla01 hic onermiyorlar cunku bebis orda uyumaya alistigi zaman kendi besigini yadirgiyormus. Ben de alacaktim vazgectim babynest alin daha mantikli.
Lamelif Damla01 ben daha almadım ama sevibebenin altta kaydırmaz yastığı olan kiraz çekirdeği yastıklı olanın alacağım
espalp Damla01 en düzgünü sevi bebe. E bebekteki daha çabuk yıpranacakmış gibi duruyor. Henüz almadım ama sevi bebe alıcam
pptya01 Ben ebebekten 70 liraya en uygununu aldım kılıfını çıkarıp yıkadım çok kaliteli değil gibi ama bence iş görür
Chan Babyjem kafa düzleşmesine karşı bölümüde var, ayrıca kiraz çekirdekli. Biraz sonradan aldığım için bebeğim boşlukta yatıyormuş hissinin önüne geçemedi. Kenarları boş olduğundan kollar yana düşüyor.
parasetamoll Damla01 sevi bebe, ilk 1,5 ay kurtarıcımdı bayağı rahat ettirdi bizi sonra artık sığmadı😂