Dilanalp Merhaba bayanlar toxoplasma antikoru pozitif cıktı 11 haftalıkk hamileyim ama bağışıklığımda varmış benimle aynı durumda olan var mı 🙏🏻
Dsa Dilanalp ne kadar güzel işte geçmişte bağışıklığınız varmış gelmiş geçmiş bitmiş. Korkmanıza gerek Yok. Doya doya kedi sevin 😍 Çiğ Et yememeğe yine dikkat edin tabi ki!
Dsa Dilanalp hayır sadece bir kere geçiriyorsunuz Toksoyu. bağışıklık kazanınca bir daha bulaşmıyor... keşke bende geçirmiş olsaydım.
Naznaz Canım hamilelikte kaptıysan tehlikeli ya bagısıklıgın varken nasıl tekrar kaptın ki acaba benimde igg pozitif doktorum bagısıklık kazanmışsın bir daha kapmazsın ne güzel demişti 😬 çok geçmiş olsun nasıl bir yol izleyecekler
Dilanalp Naznaz bi hafta sonra tekrar ölcüm yapılacak nasıl ilerliyor bu bakteri diye o kadar cocuga geçme risk düşük dedi doktor ama haliyle tedirgin oluyorum
Dsa Dilanalp eğer gebeyken bulaştıysa tabi biraz riski var. Doktorunu en doğru yöntemi önerecektir. İnşallah önceden bağışıklık vardır.
SmeyyeKaraman Cığ et yeme, sebzeleri iyice yıka ,cığ yumurta yeme ,kediden bişey olmuyormuş pisliginden oluyormuş ama genede tedbir amaçlı kedidende uzak dur, ellerini çok sık yıka. Bendede var doktorum bunları önerdi