Merhaba 6 gün bundan önce 6 haftalık düşük yapdım kalanını da kürtajla aldılar düşmanımın bile bu duyguyu yaşamasını istemem çok kötüyüm her gün ağlıyorum şimdi sorum şu ki doktorum 3 ay sonra hamile kalabilirsin dedi korunman gerek bende korunmak istemiyorum hiç böyle birşey yaşıyan oldumu? Kurtajdan sonra hamile kalıp düşük yapmıyan