37+2 yim 36 dan beri benimde öyle doktor çok beklemez gelir dedi ama hiç bi hareket yok ağzıma lokma atsam tuvalete gidiyorum. yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum ananas yiyorum pilates topunun üstünde hareketler yapıyorum squat yapıyorum ama yok çok rahatsız ediyor beni sanki hapşırsam çıkıcak gibi ama çıkmıyo 😂 heran tetikte olmakta kötü sürekli ha doğdu ha doğucak diye inşallah bayrama kalmaz.