Reyap Nereida Hanım. Çok memnunum. Medilife için randevu almak sıkıntı, doktorları beklemek sıkıntı.İlk dogumumu medilifeta yaptım. Odaları çok basık ve sıcaktı.Doktorum Burcu hanımdı. Sert ama işini çok iyi yapan bir doktordur. Bu hamileliğimde bir türlü randevu bile alamadım.