32 hafta olduk bgun ve 1.900 grm oldugu nu ogrendim az mi deil mi bilemedim şekerim var diye diyet uyguluyorum bn sadece 6 7 kilo kadar almışım o yüzden merak ettim ve her hafta muayene için cagirildim Normal mi bilemedim ilk kızımda 43 haftaya geçerken sezeryan oldum doğmak bilmedi ve onda da ayda bir yada 2 haftada 1 cagiriliodum😐😐😐