Sltnbl Ankaradaki hamiş anneler detaylı ultrasonları nerde hangi doktorda çektirdiniz yardımcı olabilir misiniz? Devlette randevu bulmak çok zor
Meltem19 Sltnbl ben saat 2de gideceğim ali ipege.Servet unsal tıp merkezınde 325lira sanırım Ataturk hastanesinde de aynı kısı yapıyormus .
Minemine Sltnbl bende ankaradayım özeller bütçemize uymadı diye devletten randevu aldık yarın için.ama bilmiyrm önce muayane eder gün mü verir gelin diye.yada hemen yaparlarmı diye. Çnkü her doktor yapmıyo bildiğim kadarıyla.belirli doktorlar yapuyo
Hatce06 Sltnbl valla canım ben turgut Özal'a gidiyorum dun 19 Mart'a randevu verdi bedava😂Randevumu çokda kolay aldım😂
Meltem19 Sltnbl tahmini dogum gününü de söyluyor normalde tam 20 haftalık ama ultrasona göre 5 gün önde gidiyoruz hep tahmını dogum günü de degıstı
__Yusufberaninannesi__ Kızlar fakülte hastanelerinde ücretli mi çekiliyor detayli ? Yani ücretsiz çektirmek mümkün değil mi ???
Minemine __Yusufberaninannesi__ galiba devlette bile ücretli ama daha cüzi bi miktar özele göre.geçen burda okumuştm devlettede ücretli demişti
Yasminn Minemine __Yusufberaninannesi__ kızlar devlette ücretsiz ben randevu aldım Atatürk eğitim araştırmadan henüz gitmedim ama herhangi bi ücreti yok dediler sadece cok ileri tarihe atıyorlar
Minemine Yasminn muayeneden snra mı verdiler randevu yoksa telefonla alırken direk veriyolar mı canım
Meltem19 Cıktım 20dk falan sürüyo doktor cok kobar birisı bebegın iç organları gözü beyın küçük diline kadar bakıyor .cok sükür oglum cok saglıklıymıs☺☺☺☺Ben memnun kaldım
Yasminn Meltem19 sen özel yerine gittin dmi cnm sevindim herşeyin normal olmasına renkli ultrason resmî verdi mi sana
Yasminn Minemine önce muayene mecburmuş boşa prosedür 5 dk bile sürmedi muayene ben tlfla aradığımda vermediler önce muayene olmanız lazım dediler
Hatce06 17 haftalık hamileyim 19/22arası olması gerektiği için 19 Mart'a şimdiden aldım ben anca oluyor Zaten