Bende 3 gun sonra 17 haftalık olucam kasık agrim dehset derecede var tuvalete de çıkamıyorum.. doktorlar kasik agrin idrar yolu enfeksiyondan dolayı olabilir dedi ama vardi bi 2 ay şimdi gecti cok şükür ağrım devam ediyor 4 gündür hergun maden suyu içiyorum inanılmaz derece de rahatlattı beni sizlere de tavsiye ederim denemelisiniz doktoruma sordum hicbir sakıncası yok dedi nette de aksine faydalı yazıyor bütün gazimi aliyor ve karnımda ki sertlesme de gitti