ekurt merhaba, 5haftalık gebeyim kesem göründü beta da da 2950 çıkto değerim.fakat bugün kanamam başladı damla damla şeklinde.Dr ağır iş yapmıcaksın dinleniceksin dedi.Normalmi kanama olması ? başına gelen birileri varmıdır çok üzülüyorum bu durumuma 😔
Deletedmom0048 ekurt 6 haftalık hamileyim ben de aynı şeyi yaşıyorum doktor bana bi hap verdi şimdilik yatıyorum bakalım allah korusun
titebouille ekurt O haftalarda olmadı benim ama doktorun dediği gibi dinlen hiçbirşey yapma. Progestan yada iğne verdi mi ?
Dudus ekurt progestan vermedi mi dinlen devamlı yat uzan ağır iş yapma hatta hiç bişe kaldırıp infirme
OgrtSemaa ekurt yerleşme kanaması olabilir korkma. Yine de dinlenmeye özen göster ilk üç ayın riskli olduğunu aklından çıkarma
Neziya12 Benim de il 6 haftalık Ken kanamam oldu üst üste Aralık lı oldu doktora gittim acile ben de bebek yer yapıyor dedi ve her kan geldiğinde kittim sonra düşük riski var dedi uzan yat dedi bende uzandım Bi kaç hafta çok şükür artık öyle sıkıntı yok 22 haftalık olduk biz de yat dinlen sende iş yapma
Sims35 Benim 5. Ve 6. Haftalarda olmuştu 2 yerde kanama alanım vardı progesteron sabah akşam ve iğne verdi doktorum. Bolca su i dedi 3.5 4 litre su içmiştim ve WC hariç kesinlikle kalkmadım yemeğimi bile yatarak yedim kopırdanmadım bile yatakta çok şükür hızlıca geçmişti 2 gün sonra Dr a gittiğimde kanama alanı kalmamıştı
ekurt Sims35 dün bir dr a gittim kesemi görmedi. ama bugün farklı dr a gittim kesemi gördü. 5 haftalık dedi.Rahim çok arkada olduğunu söylediler
ekurt Dudus şuanlık hiçbirşey vermedi. Bol su içiyorum. Kanamam devam ediyor.yarınki beta sonucundan sonra belki vericektir.ilaç vermedi ama geç kalmaktan korkuyorum
Gls ekurt benim de oldu 4+5 de sonra tekrar 5 inci haftada oldu iğne ve progestan fitil kullanıyorum hala bu gün kalp atışlarını duyduk çok şükür bende dinlendim yattım bu gün doktor herşey normal dedi çok stres yapma düne kadar hafif lekelenmelerim oluyo du bu gün doktor dan sonra olmadı çok stres de etkiliyor galiba
ekurt Gls merhaba 😊 allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin. bizde progestan başladık çok şükür kanama durdu haftaya kalp atışını duyarsak çok daha rahat olacağım🤣
Gls ekurt duyarsın inşallah stres yapma ben daha keseyi görmeden başladı kanamam sonra keseyi gördük sonra bi daha oldu sonra kalp atışlarını duyduk çok şükür
ekurt saree göründüm canım progestan başladık 10 gün kullanıcaksın dedi. hayırlısı ile zorlu süreci atlatabilirsek inşallah
Gulsahklc ekurt canım benim de ilk haftalarda kanamam olmuştu progesteron ve istirahat edeceksin demişti Hatta 8.haftaya kadar devam etmişti ara ara kanamam çok şükür geçti şuan 15 haftalığım 🙏🏻
gzde34 6+1 günlük tahmini daha doktora gitmedim ama benimde kahverengi lekelenme tarzında oluyo günlük ped kullanıyorum afedersiniz peçeteyle sildiğimde beyaz akıntı geliyo ama pede gün içinde kahverengimsi leke geliyo silince kan yok ama pede gün içinde geliyo anlayamadım bi kaç gündür bu normal mi lütfen bana da cevap verin evham yaptım biraz Pazartesi doktora gidicem