goncatayfun kızlar kontrolden geldim detaylı yapıldı bi sıkıntı yok haftaya bi daha üstünden geçerim 27 cm boyu 453 gr kilosu dedi sizin kilolar falan nasill
Gozde_ goncatayfun gulcins merhaba ben şuan 16+4üm tam 20. Haftama randevu aldım detaylı için sizce erken mi 21 de ya da 22 de mi gitmeliydim 🤔
gulcins Boy artık pek bakılmıyor sormadım da ben ama detaylıya 21+2 de girdim bende ozaman bebeğim 462 gr dı.20.hafta normal doktor kontrolümde 387 gr dı ve 24-25 cm dir demişti
gulcins Gozde_ 21 22 nin daha iyi olduğunu söylüyorlar organların gelişimi açısından ama ben ilk gebeliğimde 20.haftada girmiştim
__Yusufberaninannesi__ Bende bi iki gün içinde gidicem inşallah 20+6 dayız. 20 haftalikken 380 gr. Dediler. Detayliya kadar büyür mü bakalim oğlumuz 😋😋😊 Bugün tetanoz vurulucam çok korkuyorum 😨😨😨