Ezgisare Kızlar 32+5 teyim büyük bi karnım yok top gibi ve sivri ben çok farkedemiyorum ama bi arkadaşım karnın aşağı inmiş sanki dedi eğer indiyse bu haftalarda normal mi sizce?
mrsdoruk Ezgisare doğuma yakın karın aşağı iniyormuş canım herkes öyle söylüyor. Bizim tanıdıklarda şimdi bana inince söylicez diyorlar 😄32+2 deyim bende hatta
Bsrksc Benim ki hiç yukarıya çıkmadı ve dışardan bakıldığında hiç hamile gibi de durmuyorum karnım çıkmadı. Bizde bugün 30+6 olduk