Arkadaşlar düşük riskim var geçende yazmıştım.Allah razı olsun burdan bi arkadaş elimde iki tane var diyip gönderdi başka bir ilden istanbula hemde ücret kabul etmediği gibi bide kargo parasınıda o ödemiş.Hala duyarlı insanların olduğunu görmek çok güzel 🙏🏻 ama benimde elimde olsaydı bu durumda bende aynısını yapardım yardımcı olmaya çalışırdım çünkü bizi bizden başka kim anlayabilir ki.2 iğneye daha ihtiyacım var doktor 4 tane yazmıştı.elinde kalan yada nerede satılıyorsa bulan kişi bana bilgi verebilir mi ücret karşılığında 😊