İlk defa bir oruç konusuna yorum yazıyorum. Cidden sıktı bu konu artık. Evet ,İslamiyet kolaylık dini. Lakin doktor bir risk görmediyse ,anne de iyiyse tutar. Öyle yorumlar var ki hayret ediyorum. Yediğim bir lokma ekmek sanki doğrudan bebeğimin ağzına gidiyor . 4 ay ne yediysem kustum ,su bile içemedim,24 saat aç susuz gezdiğim zamanlar oldu. Doktorum hep şunu dedi,olan sana oluyor,bebek senin depolarından besleniyor ,merak etme her şey iyi dedi . Ben ilk günden beri tutuyorum ,19 haftalığım. Bu süre içinde de iki kontrolüm vardı doktorum hiçbir problem görmedi. Kaldı ki oruç olmadığı zamanlarda da ben iki öğün beslenen bir insanım. Sabah sağlam bir kahvaltı,arada süt ,akşam da güzel bir yemek ... Peygamberimizin önerdiği yemek şekli de iki öğündür . Az az ye ,sık sık ye safsatadır benim için. Ben böyle bir insanım ,inancım bu yönde . Eğer bir insanın ömrü yoksa 24 saat yeseniz de o bebeğe zerre faydanız olmaz. Yok eğer Rabbim ömür verdiyse onun da önünde kimse duramaz . Ben ona inandım ve sığındım ,şükürler olsun her şeyim de iyi .