Gulay77 bende de öyle bir hal vardı bir kaç gündür. Şimdi biraz geçti. Plesantadan beslenmeye başlıyormuş bu aralar, sanırım ondandır diye düşünüyorum. Ben cinsiyeti kesin olmamakla birlikte 10. Hafta öğrendim. Doktorum kesin olmamakla beraber erkek olduğunu düşünüyorum dedi. Perşembe tekrar kontrolüm var. Cinsiyet ile ilgili daha net konuşur diye umuyorum.