İlk gebelugiim 37haftadayim suyum az tskipdeykm duruma göre doğuma alicaklar böbrekler büyümeyi durdurmuş rabbim suyunda az isallah bebeğim dayanır doğuma kadar havuç suyu içiyorum su içiyorum elimden geleni yapıyorum doğumu bekliyorum doktorlar yaşamaz diyo rabbim bilir başıma ne gelcek bilmiyorum