Benimde 40 haftayı bitirirse 19 haziran ama içimden 10 unda falan gelir gbi geçiyor☺️ dünden beri hafif hafif adet sancılarım var belimde ve karnımda. Onun dışında bir belirti yok . Aşırı derecede sıcak basması oluyor birde öğretmenim çalışıyırum haftaya son hafta izne ayrılıyorum. Bakalım ne zaman gelecek bu cumartesi kontrolüm var