Ben travel aldım ama dışarıda bebek arabası alanlara baktığımda hep hemencecik katlanan hafif arabalarda n aldıklarını fark ettim.Travel tipi alanların o tarz bir araba sonra aldıklarını duydum.Ben travel kullanmakta ısrarcı olacam.Arabam var çogunlukla arabanın bagajında duracak parçaları.Ama incelediğim kadarıyla travel tipi bi araçla pazarda falan gezmek mümkün değil gibi duruyor.Daha çok avm gibi geniş yerlerde sürebiliriz gibi geliyor.