Ben 14+5 im dün geceden beri kusup duruyorum karnım ağrıyor acayip gazım var büyük tuvalete çıkıyorum yapıyorum ama hala düzelmiyor karın ağrısı neden olur bu ayda demir hapı kullanıyorum o kabız yapar diyorlsr bide bebeğin saçları oluşurken olur diyorlar bulantıyı bu konuda bilgisi olan var mı kızlar?