Fasulyem22 benim bebiş kız olacak. Ama yine de kıyafetleri bile pembe almıyorum çünkü herkes pembe hediye getirecektir. Ben de unisex alıyorum kardeşi olursa o da kullansın diye 🙈 birini doğurmadan ötekini planlıyorum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
mor fikrini çok beğendim ama mobilyada mor seçeneği hiç görmedim. Ama tekstil ürünlerini ve aksesuarları ile mor yapabilirsin. Ben bulabildiklerimi somon seçtim ama mevresimi pembe detaylı oldu o kadarı da olsun o kadar 🙃