Nagihan2017 Selam arkadaşlar 17+5 haftalık gebeliğim var ve hala hamile kaldığım kilomdayım bu sorunu yaşayan var mı ?
MinikMucizem42 Nagihan2017 bebeginin sagligi ve gelisimi iyiyse alma.9 ayi hic kilo almadan veya 3 .4 kiloyla bitirenler var.
Semide00000 Nagihan2017 ayn bende ben kilo atiyorum ama veremiyorun korkuyoorum bebegime bişey olur die
Elyesa Ablam 4 kilo almıştı gebelik süresi boyunca Gayeette sağlıklı bir yeğenim var korkmayın hatta sevinin kilo almadığınıza 🌸