Arkadaşlar az önce kontrolüm vardı 11+4 günlük bebeğim Dr. Cinsiyetle ilgili bir tahminim var ama net değil 2 hafta sonra kesin söylerim dedi. Biz ısrarcı olunca erkeğe benzettim dedi. Böyle olupta sonra cinsiyet değişen yada değişmeyen oldu mu??? Cvplarinizi bekliyorum heyecanla....