uyanikkeda11 Busimss işte en son 17 de gittik sadece kıza benziyor dedi doktorumuz 🤷🏻♀️ Ayrıntılıya kaldık çok heyecanlıyım beklemek çok zor 😂
Busimss uyanikkeda11 biz daha miniğiz 11+2 haftadayız daha belli değil mayıs sonu gidicez belki söyler doktorumuz bir tahmin bilemiyorum :)
Dilanserdar uyanikkeda11 bana hep bozuk anlaşılmaz resim veriyorlar hiç böyle düzgün bütünüyle resmi yok bende 23 haftalık benim