Selam kızlar. Bişey soracaktım ben. 26 haftalık hamileyim ben. Hani göbekte tüyler çıkıyor ya hamileyken. Bende de çıktı. Hamile kaldığımdan beridir varlar ve dahada fazlalaşmıştı. Ama bir haftadır farkediyorum tüylerim dökülüyor atletime yapışıyor farkediyorum. Normalde doğumdan sonra dökülür der herkez. Sizde de böyle oldumu erkenden 😊