Fatmaas Artık napicami bilmiyorum bugün doktora gittim gene geriden geldiğini söyledi doktorum aklım almıyor herşeyi yiyorum için disim su yoğurt kaşarla doldu ama bebegin hala 2 hafta geriden geliyor hep pasif sigara çıkıyor dedi bugün de plesantasini doyuramıyor dedi aklım almıyor ağlamaktan kendimi alamadım artık benimle aynı şeyleri yaşayan oldumu napabilirim ? Doktorum akıntının olup olmadığını sordu bundan kaynaklida gerilik olabilir dedi ve her zamanki gibi enfeksiyon çıktı idrar için suya karıştırılmalı birşey verdi akıntı icin fitil verdi benim anlamadığım ise akıntının baştan veri oluyordu daha yenimi aklı başına geldi ve fitil verdi lutfen artık son haftalar iyi geçsin iyi vakit geçireyim bebeğimle diyorum 37 hafta olmanız gerekirken 35 çünkü
Pnarozbulut Fatmaas canım bence kendini strese sokup dert etme sen stres yapınca düzelmeyecek sonuçta kendini ve bebeğini düşün geriden gelmesi sağlık problemi mi yaratıyor ? Eğer yaratmıyorsa üzülme
Canoglumbenm Fatmaas acaba bebeğe senden giden kan akışı yavaş mı oluyor ki. Öyle olunca da bebek gelişmez ne yersen ye. Çünkü bebk senin kanından besleniyor ya. Kanda pıhtılaşman filan varmıydı. Bide yatarken sol tarafına yatmaya çalış. Kan akışı hızlanıyor o zaman
Yasemincifci Fatmaas plasenta yaşlanması varsa ondan az az kilo alıyordur bebeğin böyle bir şey söyledimi kilosu ne kadar ki
Fatmaas Pnarozbulut hayır yaratmıyor ama geriden gelmesi moralimi bozuyor sürekli hareketlerini hissediyorum günün az kaldı diyorum bebeğim sağlıklı diyorum ama doktor her seferinde geriden geliyor
Nebahathumeyra Yatmadan önce bişeyler yiyin muzu kaşarı cevizi bademi mesela. Doktor dün bir arkadaşın bebeği önde gidiyormuş yatmadan yemek yiyorsan onu kes bebek iri demiş. Sizde yatmadan yiyin
Fatmaas Canoglumbenm bildiğim kadarıyla yok ama kanım düşük çıkıyor bide tansiyon olcturuyorum hergun yatmaya gelirsek de sağ da rahat oluyoruz bebeğimle solda nefes alamıyorum sanki daralıyorum sırt üstü yatar gibi oluyorum
Nebahathumeyra Fatmaas plasentayı bilmiyorum ama kilo alımının iyileşeceğim düşünüyorum. Normal hayatta da yemek yiyip yatınca daha çok kilo alırız hamilelikte de bebeğe daha çok yarar diye düşünüyorum.
Canoglumbenm Fatmaas anladım canım kan ilacı filan kullanıyor musun. İnşallah düzelir skma canını sen. Muhtemelen kan akışıyla alakası vardır. Doktorun daha iyi bilir tabikide.
Fatmaas Yasemincifci 35.hafta da gittiğimde 2500 du bugün 2800 olmuş kilosu ile pek bir şey demiyor kötü olarak
Fatmaas Berfe benle olan biri varmış sonunda ben de takmıyordum fakat bir ara düzeldi herşeyi gayet iyiydi sonradan tekrar gerilik başladı bu yüzden kendimi kötü hissediyorum suluyorum birşekilde
Ufkumm Fatmaas canım kilosu gayet iyi bence biz 31+4 te gittik kilosu 1560 dı yani kilosu iyi gelişimi neye göre 2 hafta geride anlamadım acaba Makina mı arızalı
didemsenol Fatmaas merhabalar, aynı kilo durumu ve hafta durumu bende de var. 37 haftalıkken kilosu 2800dü ve 35 haftalık gibi demişti doktorum. Ama boyumuz uzun bizim ve çok şükür sağlıklı, kafanıza takıp stres olmayın lütfen onlar daha çok geriliyorlar🙏🏻
Fatmaas Canoglumbenm evet günde iki tane alıyorum kan hapını. Allah razı olsun denicam umarım yaparım çünkü ben üzüldükçe o da hissediyormuş gibi geliyor
Berfe Fatmaas aynen bizimde öyle bir ara 4 hafta geri kaldı kilosu falan aşırı düşüktü 2 haftada topladı 37 ye geldi şimdi hala 37 doktorum sadece küçük minyon bir bebek olur dedi üzülme sende
Canoglumbenm Fatmaas Allah senden de razı olsun canım. Sola yatmayı dene sen bebeğin için kuzum. Aynen sen üzülünce bebek hisseder canım. Üzme kendini bebişte üzülmesin
Fatmaas Ufkumm bilmiyorum misal 3 hafta gidiyorum kötü diyor 2 hafta gidiyorum süper diyor bende anlamadım
Merveee277 Fatmaas bendede aynı sorun vardı en başından beri küçük doğdu ama sağlıklı çok şükür. hareketlerini kontrol et şüphelendiğin an doktora git riske atma kan akışı yavaş olduğu için düzenli takip ettir naçizane tavsiyem
Fatmaas Merveee277 teşekkürler inşaallah düzelir hareketli masaAllah ama neye göre geri bilemiyorum artık
enfla Merveee277 bıraey sorabılır mıyım bnmde bebegımn karn cevresı 2 hafta kadar gerı sezeryan tarıhı verdı doktor amelıyat gunu 39+0 olcam sız ne zaman amelıyat oldunz bebegınz kuveze fılan grdı mı ? solunm acısındn fılan acaba gelısımıde mı gerı oluo yoksa kılodan mı
Fatmaas Yasemincifci kilosu bu zamana kadar hep iyiydi ama mesela kilosu önde giden bebek doğal olarak haftasıyla da önden gitmez mi geriden geliyor deyip kilosu haftasıyla hemen hemen aynı olmasi çok garip
Nur_mira Fatmaas canım aynısını suanda ben yaşıyorum adet tarihime göre 40+3 haftalıgım ama ultrasonda 2 hafta gelişimi geri gösteriyor ve ben hala doğuramadim hiçbir belirti yok 😔 ne yapacağımı inan bende bilmiyorum benimde hamileliğimin başından beri akintim var sürekli yoğurt yerim muz yerim ama bi türlü geçmedi geriden gelmesi 😔 korkuyorum gercekten ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sürekli doktra gidip gelmekten yoruldum .. kilosuda 3 kiloymus oğlumun
Fatmaas Nur_mira gerçekten aynısı hergun 3 bardak süt ayran yoğurt muz aklınıza gelirse ne kilo aldirr ney faydalı yiyorum ama gel gelelim iki hafta geri sizinki şuan kötü daha ne kadar alıcak ki icinizde