Berikaumac Kızlar ben 39+2 haftalığım ve boğazlarım aşırı şiş yerimden kalkamıyorum ıhlamur bu zamanlarda içe biliyor muyum bi zararı var mı acaba aranızda kullanan var mı ?
Sitionline Berikaumac ıhlamur en masumlarıymıs 😊 içebilirsin Doğum eğitiminde de bize ıhlamur ikram etmişlerdi
Pirinctanesi Berikaumac günde 2 bardağa izin veriyorlar cnm. Gönül rahatlığıyla içebilirsin. 21. Haftadayım. Ve 3-4 kez hasta oldum bu zamana kadar. Günde 2 bardak ıhlamurun çok faydasını gördüm. Bi zararı olmadı.
Berikaumac Pirinctanesi ben hamileliğim boyunca hiç hasta olmadım o yüzden bilmiyorum doktorum da içebilirsin dedi ben zararlı sanıyordum çok teşekkür ederim 😊
Berikaumac Sevvaldal doktorumada sordum şimdi oda içebilirsin dedi bende içemiyorum diye biliyordum yaa 😔
Ececce Berikaumac senin döneminde yasak mı bilmiyorum canım ama benim dönemimde (1. Trimester) yasak rahmi yumuşattığı için ☺️
Berikaumac gdaslik ben bir tane bile içsem iyi olucak sanki normalde hiç sevmem zaten ama boğazım çok kötü yumuşatır en azından 😊😊
gdaslik Berikaumac aynen mutlaka faydası olur bol limon da sıkınca içine c vitaminini de almış olursunuz çok geçmiş olsun